En bipolär djurmammas galna liv

Namnet kommer få vara kvar trots att jag är övertygad om att jag faktiskt inte är bipolär o djuren har allihop gått ur tiden. Som läget är nu är inga djur aktuella men min dröm om min egna lilla gård mitt ute i skogen med allehanda djur o mesta möjliga självförsörjning lever kvar. I övrigt är det fortfarande ungefär samma problem där kampen för överlevnad o nån form av livskvalitet fortsätter vareviga dag.

Jävla feber

Publicerad 2019-08-05 01:05:33 i Psykisk ohälsa,

Trodde nästan förut det var abstinens blandat me bakfylla o det kanske det var till viss del men nu är det tebax o jag är säker på att det är feber. 
 
Så pallra sej upp o ringa vårdcentralen imorrn... Vill inte! 
 
Ringde polaren förut för jag hade så jävla tråkigt o ville tjöta lite, gärna höra lite skvaller me, inget svar o fortfarande ingen som ringt upp. 
 
Asså hallå är jag bara din vän men du inte min eller vad är det frågan om?! 
Eller anser du dej vara såpass frisk o välfungerande helt plötsligt att du kan skaffa dej nytt o bättre umgänge o skita i dom som hjälpt dej på vägen? 
 
Jag blir så jävla ledsen. 
Så ledsen att jag gråter. 
Jag har ingen att vända mej till o så ska du oxå svika mej?! 
 
Jävla lätt o skriva me när man blir attackerad av galna nattfjärilar...
Jag har nog så många o så många olika sorter härinne nu att jag skulle kunna ha en utställning eller vad man nu kallar det. 
 
Jag måste verkligen komma på en lösning på det här problemet med att varje kväll känna sej så äckligt ensam, alltid mer eller mindre besvärande kåt, o en jävla ångest på det. 
 
Hur det ska gå till o lösa det är ju miljonfrågan.
Det absolut bästa måste ju ändå vara o skaffa sej en stadig kk i närheten så man kan träffas ett par ggr i veckan. 
Men det är ju sjukt svårt. 
Jag har eller hade ju en inte så långt bort men det gick bara inte. 
Jag kände verkligen ingenting för honom o då funkar det inte för mej. 
Jag kan inte ha sex med någon jag inte är attraherad av både i o utanför sängen. 
Jag måste alltså vara attraherad av personligheten me annars ger det mej inte ett dyft. 
 
O det här är tydligen något som inte går in hos det manliga könet. 
Dom kan tydligen ha sex med vem som helst, när som helst oavsett attraktion o personlighet vad det verkar som. 
 
Jag behöver alltså få en kompis innan knullet. 
Visst har det ofta varit i omvänd ordning men då har det ju berott på alkohol o ren fysisk attraktion. 
O detta verkar mer eller mindre omöjligt i dagens dejtingdjungel.
Det är ju inte en värld jag trivs i öht. 
 
Ne jag har funderat länge över det här o lär få fundera ett tag till. 
Jag kan ju alltid hoppas att den senaste tids nog vill ha ett sånt arrangemang men jag tvivlar starkt på det. 
 
Det kan ju vara ett bättre alternativ att sänka sexlusten frågan är ju bara hur man gör. 
 
Ne nu orkar jag fan inte me dom här flygfän längre som blir galna över skärmljuset. 
Dessutom har jag väldigt många timmar att sova ikapp o redan nu ligger jag minus inatt. 
Så natti natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Åren har gått, djuren har blivit gamla o försvunnit en efter en. Det är bara jag som återstår av min lilla familj. Annars är det rätt likt. En kamp för överlevnad o nån form av livskvalitet varje dag. Mina diagnoser lyder: Bipolär sjukdom typ 2 (vilken jag vill ha omvärderas) Borderline GAD HS (Hidradenitis supprativa) Hypotyreos (pga litium)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela