En bipolär djurmammas galna liv

Namnet kommer få vara kvar trots att jag är övertygad om att jag faktiskt inte är bipolär o djuren har allihop gått ur tiden. Som läget är nu är inga djur aktuella men min dröm om min egna lilla gård mitt ute i skogen med allehanda djur o mesta möjliga självförsörjning lever kvar. I övrigt är det fortfarande ungefär samma problem där kampen för överlevnad o nån form av livskvalitet fortsätter vareviga dag.

Värst på länge

Publicerad 2011-01-08 17:36:08 i Allmänt,

Ja det spelar uppenbarligen ingen roll hur mkt jag försöker
Desto mer jag försöker o kämpar desto värre blir det

O oavsett vad jag gör lr säger så blir det fel

Jag är så förbannat jävla urless på det här!

Det går bara inte!

O om det nu e så att jag mår så här piss pga pms hur fan ska jag palla det en gång i månaden då?!

Det är inte värt det!
Inte nånstans på långa vägar!

Ska till läkaren den 18e
Längtar verkligen
Hon får fanimej se te så det händer nåt nu!

Jag SKA in på behandlingshem!
Punkt slut!
Även om jag ska behöva lösa det själv!
Det e lugnt, över 1000 spänn om dan e väl inget?
Jag skiter i vilket, det måste gå o lösa på nåt sätt

Dom måste i alla fall inse att det här inte går

Funderar på o snart skita i allt
Det e för mkt

Jag orkar inte me o inte kunna styra nåt överhuvudtaget över mej själv
Jag orkar inte me o bara försöka hänga me i alla 200 svängningar om dan
Jag är vansinnigt trött på stesolid!

Fick 10 mg stesolid sist eftersom stesolid va restat o inte fanns o få tag i
Har 5 mg annars
Men nu tog jag en 10 så vi får väl se om jag däckar lr om dom verkar överhuvudtaget
Vad som helst för o slippa alla tankar o all ångest

Erik o Mackan e på tvn o jag fick precis höra att herpes inte smittar via lypsyl utan bara genom direktkontakt
Jag var helt säker på att det smittade genom lypsyl...
Intressant = )

Jaja whatever
Får väl försöka stå ut till den 18e
Men det blir katastrof om det inte händer nåt bra då
Jag orkar inte me en motgång till nu

Det e så jävla fruktansvärt hemskt o sitta här själv me alla tankar o känslor

Jag hade aldrig överlevt utan mina djur
Så det e svaret på varför jag har 2 katter Linus
Må hända att dom nästan ruinerar mej men dom finns där när jag är ledsen o behöver tröst
O jag känner mej inte så ensam när jag tar Hades som gosedjur på kvällen när jag ska sova
Det e ju lite skillnad på ett dött gosedjur o ett levande, varmt, spinnande gosedjur

Ne jag kan inte koncentrera mej på det här o jag skriver bara skit i vilket fall

See you another day

Kommentarer

Postat av: individualisten

Publicerad 2012-06-10 13:04:27

Känner igen mig i hur jag mådde förut. dock mår jag bra nu. hoppas att det löser sig för dig och att du känner att du blir bra bemött av din läkare. Det finns ju så många knäppa läkare, usch vissa läkare borde inte få jobba som läkare Grrr...

Take care!

Postat av: individualisten

Publicerad 2012-06-10 13:06:07

fel url =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Åren har gått, djuren har blivit gamla o försvunnit en efter en. Det är bara jag som återstår av min lilla familj. Annars är det rätt likt. En kamp för överlevnad o nån form av livskvalitet varje dag. Mina diagnoser lyder: Bipolär sjukdom typ 2 (vilken jag vill ha omvärderas) Borderline GAD HS (Hidradenitis supprativa) Hypotyreos (pga litium)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela