En bipolär djurmammas galna liv

Namnet kommer få vara kvar trots att jag är övertygad om att jag faktiskt inte är bipolär o djuren har allihop gått ur tiden. Som läget är nu är inga djur aktuella men min dröm om min egna lilla gård mitt ute i skogen med allehanda djur o mesta möjliga självförsörjning lever kvar. I övrigt är det fortfarande ungefär samma problem där kampen för överlevnad o nån form av livskvalitet fortsätter vareviga dag.

Uuuuuuuttrååååååkaaaaaad!!!!!!!

Publicerad 2010-10-23 21:27:50 i Allmänt,

Com hem-reklamen me katten gick precis på tvn o oavsett hur många ggr jag sett den så ler jag fortfarande varje gång = )
O vad jag skrattar sen när min katt gäspar o ser nästan likadan ut hahaha
Har ni inte sett den så måste ni gå ut på youtube o söka på comhem!
Den e guld!

Annars mår jag piss som vanligt
Min vanliga svacka+mina vanliga smärtproblem+extrem trötthet/orkeslöshet+förkylning
Jippi

Det finns fortfarande inget ordentligt varmvatten här o kuddarna e nästan blöta när jag ska lägga mej ordentligt av fukten i väggen
Åååå så roligt

Jag vet mkt väl att jag är en väldigt negativ person som ständigt tycker väldigt synd om mej själv
Egotrippad kanske
Men det känns faktiskt som jag ändå har en jävla rätt o va negativ, tycka synd om mej själv, va ledsen o arg

Går nåt jävla skitprogram på 4an tror jag heter så mkt bättre lr nåt
Jävla Lasse Berghagen som huvudperson men dom andra e ju intressanta så jag kan inte riktigt låta bli o kolla
O sen e jag ju så trött o rastlös så jag har grava koncentrationssvårigheter
Så pass så jag inte ens kan stava tydligen...

Ville gå på Drängarna på Statt ikväll o en kompis skulle ju ha storfest men sen idag va jag bara för dålig o nåra pengar har jag ju egentligen inte

Facebook e helt dött idag o Farmville går ju knappt spela eftersom det knappt laddar
Tror jag nått gränsen för den här månan
Så jag får helt enkelt stå ut till månadsskiftet

Tror faktiskt jag ska gå o dricka lite cola o ta en cigg
Verkar som jag alltid blir röksugen när jag börjar skriva
Men sen har jag väldigt svårt o va still ock

Har nog blivit läskberoende igen = (

JAG SAKNAR DEJ!

Ida e kvar i Karlsborg hos mamma så det e bara jag o katterna o det e riktigt gött
Så skönt att bara få ta hand om dom ibland

Jag har ont i min näsa...
Ett jävla snytande o snorande o nässpray

Nej det här va fan inte heller kul
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Åren har gått, djuren har blivit gamla o försvunnit en efter en. Det är bara jag som återstår av min lilla familj. Annars är det rätt likt. En kamp för överlevnad o nån form av livskvalitet varje dag. Mina diagnoser lyder: Bipolär sjukdom typ 2 (vilken jag vill ha omvärderas) Borderline GAD HS (Hidradenitis supprativa) Hypotyreos (pga litium)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela