En bipolär djurmammas galna liv

Namnet kommer få vara kvar trots att jag är övertygad om att jag faktiskt inte är bipolär o djuren har allihop gått ur tiden. Som läget är nu är inga djur aktuella men min dröm om min egna lilla gård mitt ute i skogen med allehanda djur o mesta möjliga självförsörjning lever kvar. I övrigt är det fortfarande ungefär samma problem där kampen för överlevnad o nån form av livskvalitet fortsätter vareviga dag.

Long time no see

Publicerad 2010-11-18 13:00:55 i Allmänt,

Mornin!

Som sagt var inte igår...

Druckit en kopp snabbkaffe o ska gå o ta mej en te...
O röka lite såklart

Snyggt o börja första inlägget på länge genom o gå härifrån ; )

Kom nyss på att den lilla kattjäveln pratar, skriker o gapar om hon vill nåt
O den store knubbisen pratar ibland, psykar lr jämrar sej om han vill nåt
O den lilla e svältande mest hela dygnet speciellt på morron

Spelar ingen roll om jag går upp kl 7 lr kl 13
Hon springer runt o gapar o skriker så man vill slänga henne i väggen redan när man sätter första foten i golvet

Finns hela tiden så mkt jag vill säga o skriva men ändå blir det inte av
O när det väl blir det blir det oftast bara ett jävla gnäll, ett "mest synd om mej"

Annars om jag mår riktigt dåligt har jag oftast inget o säga lr vill inte säga nåt

Jag tycker nog om o tycka synd om mej själv

Jag har blivit redigt kass på o stava o hitta ord oxå
Tror det beror på för mkt snurr i skallen som gör att jag inte kan fokusera lr koncentrera mej

Därför jag bara håller på me mitt farmville kanske
Man behöver inte tänka lr koncentrera sej på det viset
Iaf inte på sej själv

ont i kroppen har ja som faan
inte konstigt nu när jag sovit på soffan o av nån obegriplig anledning på kortsidan så ja vaknat av att jag nästan brutit ryggen av mej

Ne detta får va så länge
Nu har jag iaf sagt hej
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Åren har gått, djuren har blivit gamla o försvunnit en efter en. Det är bara jag som återstår av min lilla familj. Annars är det rätt likt. En kamp för överlevnad o nån form av livskvalitet varje dag. Mina diagnoser lyder: Bipolär sjukdom typ 2 (vilken jag vill ha omvärderas) Borderline GAD HS (Hidradenitis supprativa) Hypotyreos (pga litium)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela