En bipolär djurmammas galna liv

Namnet kommer få vara kvar trots att jag är övertygad om att jag faktiskt inte är bipolär o djuren har allihop gått ur tiden. Som läget är nu är inga djur aktuella men min dröm om min egna lilla gård mitt ute i skogen med allehanda djur o mesta möjliga självförsörjning lever kvar. I övrigt är det fortfarande ungefär samma problem där kampen för överlevnad o nån form av livskvalitet fortsätter vareviga dag.

Hemstöd

Publicerad 2010-09-29 12:55:18 i Allmänt,



Hemstödet vart här.
Förklarar närmare om det en annan gång.
Vi har rett ut lite o fått en del gjort.

Biljäveln står nere i garaget o väntar på mej pust, suck, stön!
Jag vill bara somna om.
E så grymt trött!

Behöver även städa trappan o bädda rent sängen.
O duscha! Om vi får nåt varmvatten!
Tog slut idag igen.
Denna gången stod jag iaf inte i duschen me schampoo i huvet...

Jag vill inte bo här!

Ska kolla stiften om en stund tänkte jag...
Sen för o varmköra den åka ut o plocka lite kantareller kanske = )

Om jag inte somnar vill säga.
För just nu e det det enda jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Åren har gått, djuren har blivit gamla o försvunnit en efter en. Det är bara jag som återstår av min lilla familj. Annars är det rätt likt. En kamp för överlevnad o nån form av livskvalitet varje dag. Mina diagnoser lyder: Bipolär sjukdom typ 2 (vilken jag vill ha omvärderas) Borderline GAD HS (Hidradenitis supprativa) Hypotyreos (pga litium)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela