En bipolär djurmammas galna liv

Namnet kommer få vara kvar trots att jag är övertygad om att jag faktiskt inte är bipolär o djuren har allihop gått ur tiden. Som läget är nu är inga djur aktuella men min dröm om min egna lilla gård mitt ute i skogen med allehanda djur o mesta möjliga självförsörjning lever kvar. I övrigt är det fortfarande ungefär samma problem där kampen för överlevnad o nån form av livskvalitet fortsätter vareviga dag.

Morrn

Publicerad 2010-11-03 08:47:49 i Allmänt,

Vakna för en timma sen
Var pissnödig som helvete
Hade nog vaknat en gång tidigare men lyckats somna om igen

Men nu ringer alarmet ändå
Vill inte stänga av det för den e så jävla bra Man in the sky me Meduza

Om 2 timmar kommer hemstödet
Först ska jag betala räkningar iaf!
Sen om jag hinner nåt mer får jag väl diska
Måste kolla på lappen vad hon/dom ska göra

Dom får diska lr vika in kläder
Beror på vem det e för e det hon så får hon dammsuga för hon e bäst på det = )
Diska får hon inte iaf
Helst vill jag inte att nån av dom diskar för dom kan ju fan inte diska rent men ibland e det fan tvunget

Jag skulle vilja ha ett upplyst tangentbord så jag ser bokstäverna
Jag vet ju på ett ungefär var dom sitter men det e jobbigt om man stavar fel hele tin

Funderar på o lura hit nån på mat idag
Vill så gärna göra mina ugnsrostade rotfrukter innan grejerna blir gamla men jag kommer mej ju aldrig för när jag e själv
Jag har även funderat på o ångkoka dom men det beror på hur mkt det blir för då kanske man kan göra bägge ock

Nu började det spela Kicks oxå
Får se vad som hörs om en kvart = )

Sätta på riktigt kaffe ska jag banne mej göra när jag går upp ock
Jag kan ju för fan inte vänja mej vid snabbkaffe
O absolut inte tycka det e gott!
Nepp dessutom blir det nog kanske dyrare me...

Men nu e det nog dags o se vad som hänt på Farmville = )

Javisst faan ja
Scrollen har lagt av oxå
Så förbannat störande
Men jag får la stänga av datorn ordentligt sen då

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2010-11-03 14:28:01

Jag fick 10 farm cash gratis av farmville för de tog bort super women dräkten på min gubbe, gissa om ja blev glad för det tack tack :)



Rotfrukter är gott!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Åren har gått, djuren har blivit gamla o försvunnit en efter en. Det är bara jag som återstår av min lilla familj. Annars är det rätt likt. En kamp för överlevnad o nån form av livskvalitet varje dag. Mina diagnoser lyder: Bipolär sjukdom typ 2 (vilken jag vill ha omvärderas) Borderline GAD HS (Hidradenitis supprativa) Hypotyreos (pga litium)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela