En bipolär djurmammas galna liv

Namnet kommer få vara kvar trots att jag är övertygad om att jag faktiskt inte är bipolär o djuren har allihop gått ur tiden. Som läget är nu är inga djur aktuella men min dröm om min egna lilla gård mitt ute i skogen med allehanda djur o mesta möjliga självförsörjning lever kvar. I övrigt är det fortfarande ungefär samma problem där kampen för överlevnad o nån form av livskvalitet fortsätter vareviga dag.

Läkare

Publicerad 2010-09-29 00:38:36 i Allmänt,

Öppnade precis ett brev från västra götalandsregionen.
Datumet på brevet stod 21/9.
Tiden jag fått var den 24/9.
Jag skulle alltså om det stämmer vart hos läkaren i fredags.

Kan dom verkligen göra så?
Så som jag väntat på den här tiden!
Jag hoppas verkligen det står fel.
Snacka om ångest!

Tänk om jag inte får nån ny tid på länge!
Jag pallar ju fan inte det här.
Kan inte gå runt o ha ont hela tiden.
Jag vill bara gråta!

Önskar så att det fanns nån här som ville hålla om mej o trösta mej nu.
Nån som kunde säga att det ordnar sej o att vi kollar upp det imorrn.

När jag var hos psykläkaren så ringde ju hon kirurgen men då skulle han ju inte va tillbaka förrän jag tror det va den 27e lr 29e.
Jag fattar inget.

O tänk om den där elaka kärringen e me ifrån hemstödet imorrn ock.
Nu kommer jag väl inte kunna sova heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Åren har gått, djuren har blivit gamla o försvunnit en efter en. Det är bara jag som återstår av min lilla familj. Annars är det rätt likt. En kamp för överlevnad o nån form av livskvalitet varje dag. Mina diagnoser lyder: Bipolär sjukdom typ 2 (vilken jag vill ha omvärderas) Borderline GAD HS (Hidradenitis supprativa) Hypotyreos (pga litium)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela