En bipolär djurmammas galna liv

Namnet kommer få vara kvar trots att jag är övertygad om att jag faktiskt inte är bipolär o djuren har allihop gått ur tiden. Som läget är nu är inga djur aktuella men min dröm om min egna lilla gård mitt ute i skogen med allehanda djur o mesta möjliga självförsörjning lever kvar. I övrigt är det fortfarande ungefär samma problem där kampen för överlevnad o nån form av livskvalitet fortsätter vareviga dag.

Hoppla lilla åsna

Publicerad 2010-09-30 13:05:31 i Allmänt,

Jag tänkte på hur jävla envis jag e o kom o tänka på en låt me kungen Eddie Meduza.
Den handlar nog mer om vardagen lr dumhet men brukar man inte säga envis som en åsna?
Eller kanske som en get?

Hur som helst blir jag ganska trött på hur grymt envis jag kan va.
Har jag gett mej den på nåt så existerar inget annat innan jag löst/fixat det.

Just nu handlar det om Farmville.
Blir så förbannad att det inte laddar ordentligt!
Uppdaterade flash player men kom inte mkt längre.

Konstaterar att det nog istället e bredbandet som e för segt.
E rädd att jag använt det till maxgränsen = (
För det e väl 1 gb antar jag...

Fattar bara inte varför jag inte kan gå ner till garaget o va lika jävla envis där?!
Jag måste ju faktiskt fixa min lille skrutt.

Jag ska ju på Tupperwaremöte i Gudhem kl. 18 oxå.
Vilket innebär att jag behöver åka om ca 3,5-4 tim!

Faan oxå!
Har inte tid me det här ju!
Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Åren har gått, djuren har blivit gamla o försvunnit en efter en. Det är bara jag som återstår av min lilla familj. Annars är det rätt likt. En kamp för överlevnad o nån form av livskvalitet varje dag. Mina diagnoser lyder: Bipolär sjukdom typ 2 (vilken jag vill ha omvärderas) Borderline GAD HS (Hidradenitis supprativa) Hypotyreos (pga litium)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela