En bipolär djurmammas galna liv

Namnet kommer få vara kvar trots att jag är övertygad om att jag faktiskt inte är bipolär o djuren har allihop gått ur tiden. Som läget är nu är inga djur aktuella men min dröm om min egna lilla gård mitt ute i skogen med allehanda djur o mesta möjliga självförsörjning lever kvar. I övrigt är det fortfarande ungefär samma problem där kampen för överlevnad o nån form av livskvalitet fortsätter vareviga dag.

Orkar bara inte

Publicerad 2010-10-06 23:45:08 i Allmänt,

Jag pallar verkligen inte mer
Inte konstigt jag sover så mkt
Då kan det ju iaf inte hända massa skit

Vågade mej in i duschen idag äntligen
Men det fick jag ju för
Varmvattnet försvann ju igen
Nu upptäckte jag det iaf i tid så jag slapp skölja av mej i iskallt vatten

Men jag hann bara ha i lite schampoo o skölja ur det
Så håret e fortfarande skitigt, jag har inte kunnat tvätta kroppen, jag börjar få ont av håret under armarna o jag kunde varken fila fötter lr klippa tånaglar.
Så det känns REJÄLT meningslöst.

Undrar bara när jag faktiskt ska få duscha ordentligt
För bilen har jag ju inte kollat på idag lr igår så jag kommer fortfarande ingenstans

Hade bestämt att jag skulle till skolan imorrn o kollade förut på bussar o allt skulle ordna sej
Jag skulle titta på en film o skriva redovisning på den
Säkert
Det var innan den sk duschen

Finns det ingen där ute som kan byta en dag me mej så jag får känna hur "normala" människor känner sej?

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2010-10-07 02:59:18

Din dusch verkar va en stygg en...

Hoppas att morgondagen har något bättre i beredskap åt dig.

Postat av: Marie

Publicerad 2010-10-12 17:19:53

Jaa du det kan man ju lugnt säga...

Men den som e styggast e ju den där jävla hyresvärden som inte ser till att det finns varmvatten....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marie

Åren har gått, djuren har blivit gamla o försvunnit en efter en. Det är bara jag som återstår av min lilla familj. Annars är det rätt likt. En kamp för överlevnad o nån form av livskvalitet varje dag. Mina diagnoser lyder: Bipolär sjukdom typ 2 (vilken jag vill ha omvärderas) Borderline GAD HS (Hidradenitis supprativa) Hypotyreos (pga litium)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela